Monday, August 29, 2011

A girl loves her bling!

Με την επιστροφή της Fanis έφτασε επιτέλους στα χέρια μου και το δαχτυλίδι που της είχα ζητήσει να μου παραγγείλει από το http://www.accessoriesonline.co.uk/. 
Alice in Wonderland Stacked Teacups Ring της Disney Couture με 50% έκπτωση. Πολύχρωμο, υπερπαραγωγή, disney και alice ♥♥♥ Love at first sight. Και με την έκπτωση δεν πολυκέφτηκα και τις 6,95 λίρες που θέλουν για αποστολή στην Ελλάδα. Συνολικά κόστισε 24 ευρώ και απλά θέλω να το κοιτάζω συνέχεια.



Και επειδή τα στολίδια μας δεν είναι ποτέ αρκετά, λίγη πετονία, ένα κούμπωμα και μερικές ακόμη πέτρες με βοήθησαν να αναμορφώσω ένα παλιό τριπλό βραχιόλι με χαλασμένο κούμπωμα σε ένα απλό, χαλαρό καθημερινό κολιέ μέσα σε λιγότερο από 10 λεπτά. Hope you like it! Και μου μείναν υλικά και για βραχιόλια.

4 comments:

  1. στέλνει το αξεσοράιζ ελλάδα? δε το είχα πάρει είδηση!
    με γεια!

    ReplyDelete
  2. Ti omorfo pou einai to daxtulidi.. Me geia :)

    ReplyDelete
  3. το δαχτυλίδι είναι φανταστικό..δεν έχω ξαναδεί κάτι παρόμοιο..απλά τέλειο!

    ReplyDelete
  4. Σας ευχαριστώ, πραγματικά το έχω λατρέψει! Για όποια ενδιαφέρεται νομίζω πως υπάρχουν ακόμη διαθέσιμα κομμάτια στο ΑΟ, μαζί με μερικά ακόμη πολύ όμορφα Disney Couture προϊόντα όπως το drink με μενταγιόν http://www.accessoriesonline.co.uk/disney-couture-alice-in-wonderland-vintage-style-drink-me-necklace.html

    ReplyDelete