Wednesday, August 17, 2011

Sephora smoothing primer- review

Στην τελευταία μου επίσκεψη πριν τις διακοπές στα γνωστά μας Sephora, η υπάλληλος με γέμισε με δειγματάκια για την προώθηση καινούργιων προϊόντων του ομώνυμου brand. Μερικά από τα δειγματάκια ήταν από το smoothing primer της εταιρίας και θεώρησα ότι είναι καλή ευκαιρία να τα δοκιμάσω στο ταξίδι ώστε να μην κουβαλάω το MAC primer μου.


Ανοίγοντας το δειγματάκι και βλέποντας το διάφανο σιλικονούχο gel δυσκολεύτηκα να πιστέψω πως μπορεί να κάνει στ' αλήθεια τη δουλειά ενός face primer: να κάνει το πρόσωπο να φαίνεται λείο, ματ, πιο αψεγάδιαστο και να αποτελεί βάση ώστε να απλωθεί το make up και να διατηρηθεί για περισσότερες ώρες. Κοινώς δε μου γέμισε το μάτι και απλώνοντας το στο πρόσωπο μου μου έδωσε μια αίσθηση λιπαρότητας κατά την εφαρμογή. Είναι εντελώς άχρωμο, άοσμο και διαπίστωσα πως χρειάζεσαι πολύ λίγη ποσότητα για την εφαρμογή σε όλο το πρόσωπο.
Μετά από καλή και ομολογουμένως πολύ εύκολη εφαρμογή, η αίσθηση λιπαρότητας δεν υπήρχε πλέον καθώς απορροφάται πολύ γρήγορα. Η εφαρμογή του υπόλοιπου make up ήταν πολύ εύκολη και το πρόσωπο μου είχε αυτή την λεία, ματ αίσθηση. Να τονίσω βέβαια πως δεν το έχω δοκιμάσει με foundation, καθώς δεν χρησιμοποιώ ποτέ το καλοκαίρι (ακόμη και το χειμώνα πολύ πολύ σπάνια). Με την πρώτη ευκαιρία, υπόσχομαι να μεταφέρω και αυτές τις εντυπώσεις.
Η καλή εντύπωση που μου άφησε το προϊόν με έπεισε να το αγοράσω μετά την επιστροφή από τις διακοπές. Η συσκευασία είναι μικρή (15ml) και κοστίζει περίπου 11 ευρώ, πράγμα που το κάνει εύχρηστο, κατάλληλο για μετακινήσεις και οικονομικό για το είδος του.
Δεν χρησιμοποιήσει πολλά face primers αλλά η πολύχρονη σχέση πάθους που έχω με το prep+ prime skin base visage των MAC με έχει πείσει για την μεγάλη διαφορά που έχουν στο αποτέλεσμα. Να ξεκαθαρίσουμε λοιπόν ότι αυτά τα προϊόντα δεν αντικαθιστούν την ενυδατική σας, δεν παρέχουν συνήθως αντηλιακή προστασία οπότε δε πρέπει να ξεχνάμε αυτά τα βασικά βήματα στην προετοιμασία του δέρματος μας. 
Το συγκεκριμένο αυτό προϊόν όπως και τα υπόλοιπα σιλικονούχα primers δίνει την αίσθηση ενός λεπτού στρώματος που κάθεται στην επιδερμίδα, γεμίζει τις λεπτές γραμμές και την εξομαλύνει σαν βάση για το υπόλοιπο make up σε αντίθεση με άλλα μη σιλικονούχα primers που επιτρέπουν καλύτερο blending ειδικά του foundation. H εταιρία βέβαια ισχυρίζεται πως μπορείς να ανακατέψεις το primer με το foundation για να επιτύχεις ένα πιο ελαφρύ αποτέλεσμα. Προσοχή σε reviews στο δίκτυο αναφέρονται δερματικές αντιδράσεις από σιλικονούχα προϊόντα σε άτομα με πολύ πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες.
Δεν ανταλλάζω το prep+prime μου με ΤΙΠΟΤΑ αλλά το primer των Sephora με κέρδισε και το χρησιμοποιώ καθημερινά από την ημέρα που το αγόρασα πάνω από την ενυδατική μου καθώς το άλλο είναι πιο λαμπερό και το κρατάω για πιο ιδιαίτερες ή βραδινές έστω περιστάσεις.Το συστήνω γιατί θεωρώ πως κάνει αυτό που λέει, δίνει αυτήν την λεία, μη λιπαρή αίσθηση στην επιδερμίδα και βοηθάει το make up να διατηρηθεί για περισσότερη ώρα χωρίς ιδιαίτερα φαινόμενα "κατάρρευσης" κι όλα αυτά σε αρκετά καλή τιμή.
Αν ψάχνετε λοιπόν μια οικονομική και πρακτική λύση για face primer ή αν θέλετε να δοκιμάσετε για πρώτη φορά ένα προϊόν τέτοιου είδους το smoothing primer των Sephora είναι μια καλή πρόταση τουλάχιστον για μεικτές/ κανονικές επιδερμίδες σαν τη δική μου. Ζητήστε ένα δείγμα από τα Sephora σας!

9 comments:

  1. ενδιαφέρον review! έτσι όπως το περιγράφεις φαίνεται εφάμιλλο των αντιστοιχων της estee lauder κ της laura mercier που εχω αγορασει στο παρελθόν, σε τιμή τσουχτερή όμως που δεν αξίζει..
    ακόμα αυτά χρησιμοποιώ γιατί δε μου έχουν τελειώσει, αλλά μόνο σε βραδινό μακιγιαζ ή όταν νιώθω το δέρμα μου πιο τραχύ.
    το τιπ όπου αναμιγνυεις το πρίμερ με το μέικ απ, δουλευει μια χαρά, ειδικά με πολύ ματ μεικ απ. το είχα δοκιμάσει τυχαία μια φορά που βιαζόμουν και είχε καλό και πιο ελαφρύ αποτέλεσμα!

    ReplyDelete
  2. Sweet! Εψαχνα μια βάση reliable κ οικονομική, οπότε όταν ξαναβρεθώ Αθήνα (Στην Κόρινθο δεν έχει Sephora γκρρρρ) θα το τιμήσω!

    Ασχετο, νομίζω ότι το επόμενο προϊόν το οποίο αξίζει review είναι το Huile Seche της Le Petit Marsellais με αμύγδαλο κ λάδι argan

    Λ.

    ReplyDelete
  3. @Λ. Δε το έχω χρησιμοποιήσει, έχω ήδη αρκετά γεμάτα ξηρά λάδια για να πάρω άμεσα κι άλλο, αλλά έχω ακούσει καλά λόγια οπότε θα το βάλω σε λίστα προτεραιότητας.

    ReplyDelete
  4. το primer της mac δεν ειναι διαφανες?γιατι προτιμας περισσοτερο της mac??θα μπορουσες να μου πεις τις διαφορες τους γιατι εχουν πολυ μεγαλη διαφορα στην τιμη και το σκεφτομαι λιγακι για mac..εννοω αν κανουν την ιδια δουλεια γιατι να προτιμησω το ακριβο??

    ReplyDelete
    Replies
    1. καταρχήν το primer της Mac έχει διπλάσια ποσότητα και με βάση αυτό δεν έχουν και ιδιαίτερα μεγάλη διαφορά στην τιμή. Το primer της MAC είναι σε μορφή κρέμας (λευκό χρώμα) και περιέχει μέσα λίγο shimmer. Η διαφορά είναι κυρίως στο ότι αυτό της Sephora δημιουργεί λόγω της σιλικόνης ένα λεπτό στρώμα πάνω στο πρόσωπο (σε πολλούς δεν αρέσει αυτή η αίσθηση, επίσης σε δέρματα με τάση προς ακμή την επιδεινώνει) ενώ αυτό της ΜΑC απλώνεται και απορροφάται σε ένα βαθμό ουσιάστικα αλλάζει την υφή του δέρματος σου προς το καλύτερο. Εμένα μου ρέσει πάρα πολύ, αλλά με βολεύουν και τα δυο, άλλωστε λόγω του shimmer το MAC δε μπορώ να το φοράω όλες τις ώρες τις μέρες το ίδιο άνετα.

      Delete
  5. αα..μαλιστα!αυτο της mac φανταζομαι δεν αφηνει αυτο το ασπρο χρωμα του..εννοω οτι μπορω να βαλω πανω κανονικα το make up μου και να μην αλλοιωσει το χρωμα του ετσι??σ' ευχαριστω και παλι!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι φυσικά είναι σαν την ενυδατική σου δεν αφήνει καθόλου χρώμα πάνω στο δέρμα και δεν αλλοιώνει καθόλου το χρώμα των face products που θα χρησιμοποιήσεις
      Τίποτα, παρακαλώ :-)

      Delete
  6. polu wraio review...exw to primer sephora kai eimai polu euxaristhmenh..einai to monadiko pou exw dokimasei...thelw omws polu na dokimasw auto ths mac...poso kostizei??exw diabasei oti se polles aresei kai exoun meinei euxaristhmenes...to shimmer pou exei mesa einai entono??dhladh kanei mpam h mporeis aneta na to foreseis??egw otan xrhsimopoiw primer xrhsimopoiw mono se bradines eksodous...kai den gnwriza oti to primer sephora den kanei kalo sthn akmh kai egw exw ligh...euxaristw..

    ReplyDelete
    Replies
    1. αν θυμάμαι καλά είναι στα 32 ευρώ και περιέχει 30ml
      το shimmer προσφέρει λάμψη χωρίς να ναι έντονο το αποτέλεσμα, ειδικά αν το χρησιμοποιείς μόνο βράδυ θα σου αρέσει το αποτέλεσμα πιστεύω
      γενικά αν έχει ακμή να αποφεύγεις σιλικονούχα προϊόντα ειδικά αν είναι να τα φοράς για πολλές ώρες συνεχόμενα :-)

      Delete