Friday, September 16, 2011

Dupe for peridot?

Σε προηγούμενη ανάρτηση έγραψα ότι τα καινούργια μανό της Chanel είναι από τις αγαπημένες μου προτάσεις για τη νέα season. Ειδικά το peridot με τους φοβερούς του ιριδισμούς με εντυπωσίασε πολύ.
Ποια όμως θέλει να δίνει 25 ευρώ για ένα βερνίκι νυχιών; Προσωπικά δε φτιάχνω μόνη μου τα νύχια μου πολύ συχνά αλλά κι όταν το κάνω θέλω να χρησιμοποιώ διαφορετικά χρώματα και συνήθως οι μεγάλες συσκευασίες μου μένουν και είναι σκορπισμένα χρήματα.



Γι αυτό και χάρηκα ιδιαίτερα όταν άκουσα πως βρέθηκε dupe για το peridot και μάλιστα ιδιαίτερα προσιτό και σε μικρή συσκευασία. Πρόκειται για το no 68 Diving in Malaysia των Sephora. Δε νομίζω πως μπορεί μια φωτογραφία να αποτυπώσει τους ιριδισμούς του χρώματος το οποίο ανάλογα με το φωτισμό φαίνεται από χρυσαφί έως πράσινο (και φυσικά όλες οι ενδιάμεσες πιθανές αποχρώσεις). Θα συμφωνήσω πως το χρώμα βγάζει μια '80s διάθεση αλλά δε το βρίσκω απαραίτητα κακό και πιστεύω πως ειδικά για το χειμώνα μου αρέσει πολύ (δε το βρίσκω ιδιαίτερα καλοκαιρινό ομολογουμένως).
Γενικά τα μανό των Sephora με έχουν αφήσει ικανοποιημένη. Μεγάλη γκάμα χρωμάτων, οικονομικά, αρκετά καλή ποιότητα. Μαζί με τα China Glaze είναι συνήθως αυτά που προτιμώ.

2 comments:

  1. Φαίνεται πολύ όμορφο χρώμα!! Το χρυσό θα φορεθεί πολύ τον Χειμώνα!!

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για το comment :) Κι εγώ δεν ασχολούμαι, μόνο τα νύχια των ποδιών βάφω μόνη... Από τα sephora ένα βερνίκι έχω, μπορώ να πω ότι είναι αρκετά καλό! :)

    ReplyDelete