Monday, July 9, 2012

DIY make up brush holder



Όσοι ακολουθείτε το account μας στο twitter θα ξέρετε πως λίγο καιρό πριν παρέλαβα μερικά ακόμα πινέλα elf. Τα πινέλα μου ασφυκτυούσαν ήδη στην μικρή τους θήκη από το IKEA, βασικά είναι ένα δοχείο για οδοντόβουρτσες. Είναι πολύ βολικό για λίγα πινέλα ή ακόμα και για μολύβια (έχω ένα 2ο που το χρησιμοποιώ για αυτό). Έτσι θυμήθηκα πως είχα αγοράσει μια μικρή γλάστρα για φυτά από το ΙΚΕΑ και με ένα βαζάκι διαφανείς διακοσμητικές πέτρες από τα Jumbo έγινε το ιδανικό δοχείο για τα πινέλα μου.

If you follow us on twitter, you may have noticed that a while ago I received some new Elf brushes. My brushes was in a small IKEA holder that actually is a toothbrush holder. This holder is actually very useful for a few of brushes or pencils ( I have a second one for pencils). Some days ago, I remembered that I had a small plant pot and I filled it with small decoration rocks. It's a perfect brush holder!



Ο προηγούμενος τρόπος αποθήκευσης:
The previous way of storage:


Όπως μπορείτε να δείτε πλέον τα πινέλα μου είναι πιο άνετα και είναι πιο εύκολο να πάρω αυτό που θέλω.

As you can see my brushes now lay spaciously and I can find easier which one I need.

Και οι μικρές πέτρες για να στέκονται τα πινέλα:
The small decoration rocks that help the brushes to stand.












16 comments:

  1. Πολύ καλόs και έξυπνοs τρόποs! :)

    ReplyDelete
  2. πολυ εξυπνο!!
    καλα στα τζάμπο βρίσκεις τα παντα με εχουν βολεψει πολλεες φορες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τα Jumbo έχουν λύσεις για τα πάντα...:)

      Delete
  3. ψεμματα να πω?μου αρεσε παρα πολυ η ιδεα σου!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε!

      Delete
  4. Πολύ ωραία ιδέα,Φανή!

    ReplyDelete
  5. Μωρέ έτσι τα είχα και εγώ και ήταν πολύ πρακτικό αλλά με έπιασε μια μικροβιοφοβία και τώρα τα φυλάω σε συρτάρι...λένε πως αναπτύσσονται μικρόβια από την υγρασία...και φοβήθηκα...;o))XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ περισσότερο φοβάμαι τα συρτάρια που είναι κλειστά και δεν αερίζονται καλά. Άσε που αν δεν τα βλέπω θα ξεχάσω πως τα έχω... lol

      Delete
  6. κι εγω σε ενα βαζακι απο τα jumbo τα εχω και με βολευει απιστευτα,ομως σκεφτομαι συχνα μηπως δεν κανει γτ ειναι εκτεθειμενα στην σκονη.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα είναι πολύ πρακτικό! και εξάλλου τα πλένω κάθε 10 μέρες περίπου.

      Delete
  7. Υπέροχη ιδέα!

    http://secretsofvanity.blogspot.gr

    ReplyDelete
  8. Αχ θέλω να πάω στο Jumbo και να πάρω κι εγώ τέτοιες πετρούλες!!!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να πας! Είναι πολύ βολικές!

      Delete
  9. nice! εγώ έχω 3 πλαστικά ποτήρια και τα χω εκει διάσπαρτα, μαζί με μολύβια χειλιών-ματιών, μάσκαρα, κονσίλερ σε στυλό κλπ.

    ReplyDelete