Thursday, October 25, 2012

Προϊόντα κι εργαλεία περιποίησης και styling μαλλιών

 Στα πλαίσια της σειράς posts και videos που θέλα να κάνω σχετικά με την ρουτίνα περιποίησης μου (προσώπου, σώματος κλπ) ετοίμασα και ένα video σχετικό με τα προϊόντα περιποίησης και styling που χρησιμοποιώ για τα μαλλιά μου αλλά και για τα εργαλεία που χρησιμοποιώ για να τα περιποιούμαι. 



This is a video that I uploaded (in Greek) about the products that I use for my hair care and styling routine and also the tools I use to style them. It is just one more post on my hair/face/body routine post and videos that I want to make. This is a list of the products I am referring too in this video. If you have any question on any of them please feel free to ask. 
Monoi Tiki Tahiti Oil  (in Thessaloniki you can get this from the Beautystore)


19 comments:

  1. πολυ ωραιο βιντεο!
    θα ηθελα να δοκιμασω το mythic oil εχω δοκιμασει πολλα αλλα με πιο αγαπημενο μεχρι στιγμης το loreal extraordinary
    κ παρολο που δεν χρησιμοποιω λακ γενικα η elnett ειναι οντως παρα πολυ καλη!
    φιλακιααα

    ReplyDelete
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ!Το έχω δοκιμάσει και το extraordinaire είναι λίγο πιο βαρύ από το Mythic oil αλλά είναι πολύ πολύ καλό για μάσκα μαλλιών ;-)
    Φιλιά

    ReplyDelete
  3. wraio videaki koukla!prwti fora blepw to blog sou kai einai polu kalo!!!
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που σου άρεσε :-)

      Delete
  4. να φανταστεις...μετα το βιντεο σου εβγαλα και εγω την τοστιερα και αρχισα να τα ισιωνω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα χαίρομαι που έχω τέτοια επίδραση :*

      Delete
  5. πολυ κατατοπιστικο το βιντεο σου.αυτα το κωνικο εργαλειο για μπουκλες θα ειναι πολυ πιο βολικο απο απλο ψαλιδι.
    επισης τα tigi προιοντα ειναι τελεια.εχω ενα σερουμ για να μη φριζαρουν οι μπουκλες και κανει πολυ καλη δουλεια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanx Κούκλα μου. Αχ το χω δει το serum κι εγώ θέλω κάποια στιγμή να το δοκιμάσω ;-)

      Delete
  6. Αυτο το ροζ μαρκουτσι (sorry για τη εκφραση) το θελω κι εγω να κανω μπουκλιτσες και σπασιματα στα πρασομαλλα μου! Πολυ ωραιο βιντεο! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. σε συγχωρώ μάτια μου χαχα. Να το δοκιμάσεις :-) Τhanx :*

      Delete
  7. εγώ πάντα όταν βλέπω ένα βίντεο ή μία δημοσίευση πάντα διαβάζω και τα σχόλια και λες πιο πάνω ότι το loreal extraordinary είναι πιο βαρύ από το mythic oil και θέλω να ρωτήσω το προτείνεις δηλαδή για μαλλιά με τάση λιπαρότητας? Σε ρωτάω για να μη δόσω τα χρήματα τσάμπα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. το extraordinary εγώ δε θα το πρότεινα σε καμιά περίπτωση για μαλλιά λιπαρά ή με τάση λιπαρότητας. Αν τα μαλλιά είναι πολύ λιπαρά δε ξέρω αν κανένα από αυτά είναι κατάλληλο. Το mythic oil με συνετή χρήση πιστεύω πως είναι οκ και για μαλλιά με τάση λιπαρότητας αρκεί να μη το βάζεις κοντά στις ρίζες αλλά μόνο από το ύψος του αυτιού και κάτω

      Delete
  8. πολυ πολυ καλο το βιντεο.....τρελαινομαι για τριχο=λύσεις

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ' ευχαριστώ :-) βασικά ότι κάνει τη ζωή μας λίγο πιο εύκολη ειδικά στο θέμα μαλλιά πάντα είναι κάτι που το εκτιμώ ιδιαίτερα χαχα

      Delete
  9. Νομίζω είναι το βιντεάκι που μου άρεσε περισσότερο από όλα. Τα περισσότερα από αυτά που δείχνεις ήδη τα έχω και τώρα μου έμεινε και το μαγικό ραβδάκι και θα είμαι οκ. Το ισιωτικό είναι πάρα πολύ καλό, ακόμη και εγώ η κουλή κάτι καταφερνω ( βέβαια τσαλίμια και μπούκλες δεν μπόρεσα ακόμη να κάνω αλλά που θα μου πάει; ). Από όλα τα λαδάκια που δοκίμασα νομίζω το Monoi είναι μακράν το καλύτερο, ακόμη και στα λιπαρά μου μαλλάκια λειτουργεί μια χαρά.

    ReplyDelete
    Replies
    1. επειδή είχα πιο περιποιημένα τα μαλλιά μου χαχα
      Το Μonoi είναι φοβερό το μόνο που με ενοχλεί είναι πως στη μεγάλη συσκευασία θα πρέπει να έχει λίγο πιο πρακτικό άνοιγμα γιατί έτσι είναι πολύ δύσκολο να πάρεις μικρή ποσότητα.

      Delete
  10. Congrats, i love the way you advise about products!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ReplyDelete