Saturday, November 10, 2012

Lip products- Autumn 2012

 Αυτό είναι ένα συνοδευτικό post για το video που ανέβασα πριν μερικές μέρες αναφορικά με ορισμένα προϊόντα για τα χείλη που επέλεξα για τη νέα season. Θα δείτε photos και πιο κοντινά swatches όπως επίσης και ένα ακόμη κραγιόν τέλειο για τη φθινοπωρινή season που αγόρασα μία μόλις μέρα αφού γύρισα το video.


This is blog post about some new lip products I chose for the new season. It is accompanying a video I 've made (in greek) and has photos and swatches of some lip products that I am already really enjoying a lot. Hope you like it! And I promise I will try to upload an English video soon.





  • Ready to Roam lipgloss from MAC's limited edition Styleseeker collection.


This is a very pigmented cooltoned red lipgloss. I like its consistency quite a lot because to be honest I don't love MAC lipglosses in general. Too bad that this was limited this collection had some awesome lip products.


 Πρόκειται για ένα ψυχρή κόκκινη απόχρωση με πολύ καλή χρωματική απόδοση και αρκετά καλή σύσταση συγκριτικά με τα υπόλοιπα MAC glosses, τα οποία οφείλω να ομολογήσω πως δεν αγαπώ και τόσο πολύ. Κρίμα που ήταν LE τα προϊόντα αυτής της συλλογής είχε μερικά καταπληκτικά προϊόντα για τα χείλη.



  • Color Sensational lipstick by Maybelline in Mauve Glam
I believe this my first Maybelline lipstick. I love purple shades and this is quite flattering . I like the packaging very much and especially the colorcoding with the colored caps. It has good pigmentation and average stay and its consistency is a little greasy which I don't mind but some people might.



 Νομίζω πως αυτό είναι το πρώτο μου κραγιόν από Maybelline. Μου αρέσουν πολύ οι μωβ αποχρώσεις και αυτή τη θεωρώ αρκετά κολακευτική. Πολύ καλή η ιδέα με τα χρωματιστά καπάκια (όπως και σε κάποιες άλλες εταιρίες) για να ξεχωρίζεις εύκολα την απόχρωση. Έχει καλή απόδοση και μέτρια διάρκεια, ενώ η σύσταση του είναι λιγάκι λιπαρή κάτι που εμένα δε με ενοχλεί καθόλου ίσως όμως είναι μειονέκτημα για κάποιες.



  • Revlon Colorburst lipgloss in Strawberry
 Next is one more lipgloss by Revlon. Ι wanted to try these glosses for some time now and I loved this shade. I know this might not scream Autumn in your eyes but as much as I love dark lips I love sweet colors like that which I believe are appropriate for all year long. A beautiful strawberry shade, nice consistency and an average stay (good for a lipgloss).



Επόμενο είναι ένα ακόμη lipgloss από τη Revlon. Ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω αυτά τα glosses και ερωτεύτηκα αυτή την απόχρωση. Ξέρω πως ίσως δε φωνάζει "φθινόπωρο" αλλά εγώ όσο κι αν μου αρέσουν τα σκούρα χείλη, αγαπώ και τις γλυκές αποχρώσεις που πιστεύω πως είναι κατάλληλες για όλο το χρόνο. Αυτό είναι ένα πολύ όμορφο φραουλί με καλή σύσταση και ικανοποιητική διάρκεια για lipgloss.


  • L' Oreal Shine Caresse in Lolita
Shine Caresse are the lipsticks by L' Oreal and I am saying lipsticks because they are in the same logic with the amazing Vernis a Levres by YSL. You know how much I adore the latter so I had to try these. I am very satisfied, they are really a lot like Vernis, need 2-3 coats to give you this full lipstick shiny color. I also like the applicator very much. They are not avalaible in many countries yet but when you get to find them, give them a try a much more affordable alternative. And this dirty pink shade is one of my favorite colors for the season.



 Πρόκειται για τη νέα σειρά κραγιόν της εταιρίας στη λογική των Vernis a Levres του YSL. Ξέρετε πόσο λατρεύω τα τελευταία, οπότε έπρεπε να τα δοκιμάσω αυτά. Και με άφησαν πολύ ικανοποιημένη, μοιάζουν πραγματικά με τα Vernis και χρειάζονται 2-3 στρώσεις να δώσουν αυτό το σταθερό αλλά γυαλιστερό αποτέλεσμα. Επίσης μου αρέσει πολύ το applicator τους. Δεν είναι ακόμη διαθέσιμα στην Ελλάδα αλλά μόλις έρθουν δοκιμάστε τα, είναι μια πολύ καλή οικονομικότερη εναλλακτική. Όσο για την απόχρωση αυτή, αυτό το "βρώμικο" ροζ είναι από τα αγαπημένο μου χρώματα για την εποχή αυτή.



  • Cherries in the Snow by Revlon
Ok this one you all know it is a classic one and it is around since 1953! Well I don't know why I haven't got this for so long. It is a perfect rasberry shade (yeah people I know this one is supposed to be red but it is definately not a clasic red in my eyes, it has definately pink in it). Amazing texture, amazing duration, if lipsticks were like that 60 years ago already why do people keep trying?



Αυτό είναι το γνωστό σε όλους και κυκλοφορεί ήδη από το 1953! Πραγματικά απορώ που άργησα τόσο πολύ να το αποκτήσω είναι εντελώς κλασσικό κραγιόν για τη συλλογή σας. Πρόκειται για ένα κρεμώδες κόκκινο με έντονους φουξ υποτόνους. Απίστευτη απόδοση, πολύ καλή σύσταση και μεγάλη διάρκεια. Απορώ τι κάνουν τόσα χρόνια αν τα κραγιόν ήταν ήδη έτσι 60 χρόνια πριν.


These were my choices and I hope you enjoyed them. Which is your favorite lipstick for this season?


Ελπίζω να σας άρεσαν οι επιλογές μου. Περιμένω να ακούσω το αγαπημένο σας κραγιόν-gloss για τη season αυτή.

42 comments:

  1. Τώρα σύμπτωση είναι που λάτρεψα τα 2 προϊόντα Revlon;; Μάλλον πρέπει να τους ρίξω 1-2-3-1000 ματιές.. ;)
    Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου!
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. καμία σύμπτωση δε βρίσκω τσέκαρε τα, εγώ εντυπωσιάστηκα με την ποιότητα. Σε ευχαριστώ πολύ :-)

      Delete
  2. Όλα είναι πολύ ωραία αλλά τo Cherries in the Snow της Revlon μου έκλεισε το μάτι. Θέλει να το αγοράσω και εγώ. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το ήθελα πολύ καιρό και πραγματικά το θεωρώ κλασσικό απόκτημα. :-)

      Delete
  3. Τέλεια αυτά που έχεις! Σε πιο βατομουρί κατάσταση έχεις κάτι? Πιστεύω θα σου πηγαίνει απίστευτα. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν έχω εντελώς βατομουρί φεύγουν πιο πολύ προς τα φούξια μετά. Θα το έχω στο νου μου όμως και γω πιστεύω πως θα μου πήγαινε σε ευχαριστώ πολύ για την πρόταση :-)

      Delete
  4. Aκούω το Cherries in the Snow να μου φωνάζει Take me home with youuuu!!! Όπως κατάλαβες αυτό ξεχώρισα αν και είναι όλα όμορφα!! ;o))XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. μα γι αυτό ήθελα να κάνω το post γιατί δεν ήθελα με τίποτα να το αφήσω απέξω!Πολλά φιλιά!

      Delete
  5. Εγω λοιπόν παρολο που μου αρεσαν ολα, λατρεψα ...μαντευεις???? το μωβββββ Maybelline in Mauve Glam..........

    ReplyDelete
  6. edeikses polla omorfa xrwmata p tha kanun kako stn tsepi m! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευτυχώς τα περισσότερα είναι οικονομικές επιλογές σχετικά, ειδικά τα revlon :-)

      Delete
  7. Ολα τα κραγιόν που έδειξε; Μου άρεσαν πολύ! Μου έδωσες ιδέες για αγορές!

    ReplyDelete
  8. ουρέγια πραγματάκια! εγώ είμαι πιο πολύ του κόκκινου- μπορντω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. αχ πήρα κι ένα μπορντώ γιατί δεν είχα πολύ πολύ όμορφο θα σας το δείξω σύντομα :D

      Delete
  9. Καινούργια αγάπη για μένα τα κραγιόν και φυσικά το Shine Caresse έχει ήδη μπει στη wish list.

    ReplyDelete
    Replies
    1. πρέπει να το δοκιμάσεις! :D

      Delete
  10. Το Cherries in the Snow by Revlon είναι υπέροχο!!!

    Μαρίνα @ www.minty.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ ναι είναι. Αν είναι όλα τα Revlon lipsticks και τόσο καλά ποιοτικά αααχ

      Delete
  11. χαιρομαστε πολύ που σου αρέσει.
    Θα το τσεκάρω σίγουρα :-)

    ReplyDelete
  12. Πολύ ενημερωτικό post! Με έβαλες σε πειρασμό για τα Revlon και τα Shine Caresse! Μακάρι τα δεύτερα να έρθουν γρήγορα στην Ελλάδα! Έχεις βραβειάκι, αν θέλεις πέρασε μία βόλτα από το σπιτάκι μου να το πάρεις: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/11/and-oscar-goes-to.html#more

    ReplyDelete
  13. Χαίρομαι που σου άρεσε. Και γω ελπίζω να έρθουν σύντομα!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για το βραβείο και τα όμορφα σου λόγια!

    ReplyDelete
  14. εχετε και απο εμενα βραβεια, γιατι μου αρεσει πολυ το blog σας!παραλαβη απο εδω
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2012/11/awards-again.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ' ευχαριστούμε πολύ πολύ <3

      Delete
  15. Από την Maybelline ήθελα πάρα πολύ το 338/Midnight Plum,ένα σκούρο μωβ περίπου.Αλλά δεν το βρήκα και πήρα το 190/brilliant cherry,το οποίο επίσης μου άρεσε αλλά το άλλο μου κόλλησε :D Είδα κ αυτό που έχεις εδώ αλλά δε μου πάει-προτιμώ και τα πιο σκούρα εγώ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. αααα επίσης, ποιό είναι αυτό που πήρες μια μέρα μετά από το βίντεο????

      Delete
    2. πήρα ένα σκούρο revlon σήμερα το plum!
      είναι τo τελευταίο revlon αυτό που δε δείχνω στο Video και το έχω εδώ

      Delete
  16. Το strawberry το θελω! Αχ ευτυχως που κανεις βιντεακια να σε βλεπουμε και λιγο τωρα που εισαι μακρια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. εγώ δε σας βλέπω όμως και μου λείπετε. Με τα videakia είναι αλήθεια νιώθω λίγο σα να σας μιλάω <3

      Delete
  17. To cherries in the snow φαίνεται φοβερό. Αχ ζήλεψα τώρα. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. και αν τα βρεις online είναι και πολύ οικονομικά, πολύ τυχεροί οι Αμερικάνοι με τέτοια drugstore προϊόντα :-)

      Delete
  18. Κορίτσια θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα διαγωνισμό της Estee Lauder που μόλις δημοσιεύτηκε, για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/11/estee-lauder-facebook.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. σ' ευχαριστούμε πολύ, θα το τσεκάρουμε σίγουρα :-)

      Delete
  19. aww I like when you speak greek :) It was a pleasure to meet you :) xoxo Naïma

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol it must sound really weird right? It was a great pleasure for me too, must do that again soon.
      Herzliche Grüße :-)

      Delete
  20. Τα Revlon τα ερωτευτηκα..πολυ ομως..δηλαδη το Cherries in the Snow παιζει και να το παρω αυριο κιολας!! Ακομα και το ονομα του λατρεψα και αν δεν κανω λαθος παιζει να τοειδα στο Hondos της περιοχης μου! Το μονο κακο εινια οτι στην Ελλαδα οι τιμες ειναι πολυ τσιμπημενες και η ποικιλια πολυ μικρη..αλλα κατι θα κανουμε ;-)
    Μ'αρεσε και της L'Oreal γιατι εχω κ εγω αδυναμια στα Vernis a Levres, οποτε μια πιο οικονομικη εναλλακτικη ειναι τελεια!Θα περιμενω να τα δω απο κοντα!

    Πολυ ωραιο post!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. και εδώ στην Ελβετία δεν είναι καθόλου οικονομικά τα Revlon αλλά έχει μεγάλη ποικιλλία τουλάχιστον, έχει τα περισσότερα απ όσα έχουν έρθει Ευρώπη που και πάλι βέβαια καμία σχέση με την Αμερική. Χαίρομαι που σου άρεσαν :-)

      Delete
  21. τα revlon φαινονται πολυ ωραια!
    εχω ενα lipglass mac αλλα διαφανο μωρε ολα ωραια ειναι απλα δεν ειμαι καθολου φαν των λιπ γκλος δεν τα μπορω πανω μου μου φαινεται ξενο..

    φιλακιαα

    ReplyDelete
    Replies
    1. παλιά δε μου άρεσαν τα κραγιόν ήθελα μόνο να φοράω gloss και τα λάτρευα, εδώ και πάνω από ένα χρόνο έχει αλλάξει πολύ αυτό. Θέλω πιο καλή χρωματική απόδοση και να μη κολλάνε τα χείλη μου και δυστυχώς πολλά MAC κολλάνε τραγικά

      Delete
  22. nice post girl!!

    thanks for sharing

    xxx

    http://liamakrigeni.blogspot.gr/

    ReplyDelete