Tuesday, March 18, 2014

Time to relax | Smugnificent


 There are not many things more important for beauty that a good relaxing sleep. And although I have to admit that I do not sleep as much as I should and my face and body would appreciate, I do my best to ensure a relaxing atmosphere to fully enjoy every second of my relaxation and sleep. Besides many things that a person could try and they can help like a relaxing bath, a nice candle or a tea (for the ones of you that unlike me enjoy a cup of tea) or a glass of milk, there are also a couple of products on the market that do an incredibly good job in helping you relaxing. And I was impressed to see that even me that I always slept like a log, I saw an even greater improvement in my sleeping after using these. Since now I have used them for many months already and they are solid staples in my everyday nighttime routine, I thought I can talk to you about them.


 Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα πιο σημαντικά από έναν καλό χαλαρωτικό ύπνο. Και παρόλο που πρέπει να παραδεχτώ πως δεν κοιμάμαι όσο θα έπρεπε κι όσο χρειάζεται το σώμα μου, κάνω ότι μπορώ ώστε να απολαμβάνω ένα χαλαρωτικό καλής ποιότητας ύπνο. Πέρα από διάφορα πράγματα που μπορείτε να δοκιμάσετε γι αυτό το σκοπό, όπως ένα χαλαρωτικό μπάνιο, ένα ωραίο κερί, ένα τσάι (για όσους δεν είστε σαν εμένα και πίνετε τσάι) ή ένα ποτήρι γάλα, υπάρχουν και κάποια προϊόντα που κάνουν απίθανη δουλειά στο να σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε. Και ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα γιατί ακόμη και γω που γενικά κοιμάμαι σαν κούτσουρο, είδα βελτίωση στον ύπνο μου αφού τα χρησιμοποίησα. Μιας και τα χρησιμοποιώ ήδη εδώ και πολλούς μήνες κι είναι σταθερές αξίες στην καθημερινή μου νυχτερινή ρουτίνα, σκέφτηκα να σας μιλήσω γι αυτά.


Πατήστε εδώ για Ελληνικά
 The first one comes from Neal's Yard Remedies and it is one of their Remedies to roll which are roll-ons that contain a blend of essential oils targeted in specific uses. This one was gifted to me to use it by the owner of a really favorite beauty store in Greece, Beautystore Thessaloniki (see my post here) and from the moment I tried it I loved it! She gave me the Relaxation roll-on that contains 9 ml of product and costs 6.25 pounds. Great price if you consider that this lasts foreveeeer, it is impossible to finish this up. There are also 4 more types: the energy and study ones that must be more uplifting and the travel and night time ones that contain similar oils with mine. Although the relaxation one is not specific for sleep or traveling I use it for both and I think it is the perfect essential-oils combo for me as based  on the company's description it contains: "Lavender, geranium and bergamot are for stress and irritability. Frankincense is uplifting, while orange nourishes the nervous system and helps reduce feelings of exhaustion." So as I am not a person that suffers from insomnia but words like stress, irritability and exhaustion really speak to me this is amazing! I just quickly apply it on my pulse points (wrists, behind the ears etc) as the last thing I do before I get to bed and also whenever I travel especially with a plane. They also have a package of 4 that I think of getting in the future to try out some of the other ones too.


 Next is a mist that it is not for you but for your pillow and bed. This is the relaxing pillow mist by L' Occitane and it was send to me by L' Occitane Schweiz (you can see the unboxing here) and I absolutely love it in combination with the previous roll-on. It comes in a spray bottle that contains 100ml. It contains lavender, tea tree and geranium oils and it is part of their aromatology line. You just spray it on your pillow and sheets and as it says: "This pillow mist combines the soothing properties of 100% natural essential oils with softening lime blossom extract, to help calm tensions and soothe nerves. Its aromatic fragrance helps ease away stress and anxiety and promotes a peaceful, repairing sleep". 


 For me this is a great combination. I am definitely going to repurchase both in the future as I cannot imagine being without them. Have you ever used anything similar? What is your relaxation tip?

Εληνική εκδοχή

 Το πρώτο είναι από την εταιρία Neal's Yard Remedies και είναι ένα από τα Remedies to roll τα οποία είναι roller balls που περιέχουν ένα μείγμα από αιθέρια έλαια με στόχο συγκεκριμένες χρήσεις. Το συγκεκριμένο μου το δώρισε η Κατερίνα από το Beautystore (δείτε και εδώ) και από τη στιγμή που το δοκίμασα το λάτρεψα! Μου έδωσε το Relaxation roll-on το οποίο περιέχει 9 ml προϊόντος και κοστίζει 6.25 λίρες (δυστυχώς δε γνωρίζω την ελληνική του τιμή). Θεωρώ πως η τιμή είναι εξαιρετική αν σκεφτείτε πως είναι ατελείωτοοοοο! Υπάρχουν άλλα 4 είδη: αυτά για ενέργεια και για μελέτη που είναι πιο αναζωογονητικά και αυτό για ταξίδια και για ύπνο που περιέχουν παρόμοια έλαια με το δικό μου. Παρόλο που το relaxation δεν είναι ειδικά φτιαγμένο για τον ύπνο ή για ταξίδια, το χρησιμοποιώ και για τα δυο και νομίζω πως περιέχει τον πιο τέλειο συνδυασμό ελαιών για μένα  καθώς με βάση και την περιγραφή στο site περιέχει: "Λεβάντα, γεράνι και περγαμόντο για το στρες και την ευερεθιστότητα. Το λιβάνι βοηθά στην αναζωογόνηση ενώ το πορτοκάλι βοηθά το νευρικό σύστημα και μειώνει το αίσθημα της εξάντλησης." Καθώς δεν είμαι από τα άτομα που υποφέρουν από αϋπνίες αλλά λέξεις όπως στρες, ευερεθιστότητα και εξάντληση πραγματικά περιγράφουν κάτι πολύ οικείο το βρίσκω καταπληκτικό! Τοποθετώ λιγάκι στα σημεία που νιώθω τον σφυγμό μου (καρποί, πίσω από τα αυτιά κλπ) μόλις μπω μέσα στα σκεπάσματα μου αλλά κι όποτε ταξιδεύω (ειδικά με αεροπλάνο) Στο μέλλον σκέφτομαι να δοκιμάσω ένα πακέτο που έχουν με 4 από τα roll-ons ώστε να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα. 


 Το επόμενο προϊόν είναι ένα σπρέι όχι για σας αλλά για το μαξιλάρι και το κρεβάτι σας. Πρόκειται για το relaxing pillow mist της L' Occitane  το οποίο μου έστειλε η ελβετική L' Occitane (εδώ σας έχω το unboxing video) και σε συνδυασμό με το relaxation roll-on έχει τέλεια αποτελέσματα. Έρχεται σε συσκευασία 100ml και περιέχει έλαια λεβάντας, τεϊόδεντρου και γερανιού. Το ψεκάζεις απλά στο μαξιλάρι και όπως αναγράφεται στο site:  "Αυτό το σπρέι συνδυάζει τις καταπραϋντικές ιδιότητες 100% φυσικών ελαίων με εκχύλισμα άνθους lime, για να βοηθήσει να  καλμάρουν τα νεύρα και οι εντάσεις. Το άρωμα του βοηθά να απομακρυνθεί το άγχος και το στρες και επιφέρει ένα ήρεμο χαλαρωτικό ύπνο". 


 Για μένα πρόκειται για ένα φοβερό συνδυασμό. Σίγουρα θα τα αγοράσω στο μέλλον καθώς δε μπορώ να φανταστώ τα βράδια μου χωρίς αυτά. Έχετε δοκιμάσει ποτέ κάτι αντίστοιχο; Ποια είναι η δική σας συμβουλή χαλάρωσης;

6 comments:

  1. Είμαι σίγουρη ότι μυρίζουν τέλεια και τα δύο. Πολύ ενδιαφέροντα! Εμένα μ'αρέσει πολύ να έχω χρόνο για beaute. Μάσκα, μπάνιο, ενυδάτωση και μετά μακιγιάζ. Λατρεύω τη διαδικασία. Αλλά χαλαρώνω εξίσου καλά και μ'ένα μασάζ, αν βρεθεί πρόθυμο άτομο, χαχαχα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. είναι από τα προϊόντα που αν δε τα δοκίμαζα δε θα τους έδινα σημασία, αλλά με εξέπληξαν!

      Delete
  2. I should try this... I am a horrible sleeper. I need a lot of sleep to begin with, but I almost never get my 8 hours. I go to bed on time, but I just have a lot of trouble falling asleep and staying asleep. I even stay awake through sleeping pills...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh my... I think you should try them. I am usually sleeping around 5-6 hours on a weekday but these help a lot to have a good quality sleep and certainly they are more healthy than sleeping pills, I hope they can help :)

      Delete
  3. A friend has the roll-on oils in a kit of 4 and they do smell nice, but I haven't tried it myself. Maybe I should try the Pillow Mist from L'Occitane, I love lavender!

    ReplyDelete
  4. Φαίνονται και τα δύο πολύ ωραία! Θα τα λάτρευε η μαμά μου αν είναι τόσο χαλαρωτικά!

    ReplyDelete